Miesięczna kuracja rumiankową pomadką z Alterry


Cześć, dziś mam dla Was moje spostrzeżenia na temat używania tej oto pomadki na rzęsach. Słyszałam o niej wiele dobrego i sama zapragnęłam aby kondycja moich rzęs po wakacjach się odrobinę poprawiła. Tak więc zapraszam ;)

Od producenta:

 Znajdziemy tu olej rycynowy, kokosowy, jojoba, słonecznikowy, wosk pszczeli, wosk candelilla, oliwe z oliwek, olejek z marchwi oraz wit. A i E. Pomadka nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących. Nie zawiera również silikonu, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych.


Moja opinia:

Pomadka znajduje się w wygodnym sztyfcie,o delikatnej ale zbitej konsystencji.Ma intensywny rumiankowy zapach,który bardzo mi odpowiada.Po miesiącu używania pomadkki na rzęsy, stały się one bardziej elastyczne, bardziej błyszczące. Zagęściły się dość dobrze oraz przyciemniły, urosły kilka milimetrów.Zaczęły mniej wypadać.


Efekty po miesiącu stosowania:


  • Przed
  •  Po


Zalety pomadki:

 +zastosowanie usta,rzęsy,brwi
+ zagęszczenie rzęs
+odżywienie rzęs
+nadanie blasku
+zmniejszenie wypadania rzęs
+wzrost rzęs
+cena (ok.4,99zl/4,8g)
+dostępność

Wady pomadki:

-brak

Ocena pomadki:
5/5



Komentarze

  1. Pomadki do rzęs jeszcze nie widziałam, ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam używać jej na rzęsach, ale po każdym użyciu na noc, następnego dnia przy demakijażu miałam więcej rzęs na waciku! o.o po odstawieniu przeszło... Szkoda, bo u Ciebie efekty niezłe! Ale za to bardzo lubię używać tej pomadki do paznokci i skórek, super je nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka na rzęsy, no czego to ludzie nie wymyślą!:D Pierwsze widzę, może kiedyś wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne rzęsy ;) Zazdroszczę systematyczności, u mnie nie ma z tym tak lekko ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle poluję na tę pomadkę i kupić jej nie mogę ;). Tyle pozytywnych opinii słyszałam na jej temat jeśli chodzi o rzęsy, że też chciałabym ją przetestować i zobaczyć jak sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty