Kosmetyki do pielęgnacji ust


Cześć,
dziś co nie co o pielęgnacji ust,a dokładniej o ich odżywianiu i nawilżaniu.Pokażę Wam moje kosmetyki do pielęgnacji ust, trochę o nich opowiem,przedstawię co lubię a czego nie. Zapraszam.


1.Neutrogena, formuła norweska SPF 20

Pomadka jest w formie gęstego i dość tępego w porównaniu do innych pomadek sztyftu. Jest biała bezzapachowa, i delikatnie nabłyszcza usta. Idealna na spierzchnięte i suche usta. Dobrze chroni usta przed wiatrem i zimnem a także przed promieniami UVA i UVB dzięki 20 filtrowi. Według mnie jedna z lepszych , w tym porównaniu najlepsza pomadka ochronna. Niezawodna zimą i jesienia.Uratuje usta nawet w najgorszym stanie.
Moja ocena: 5/5

cena-12zł/4,8g

2.Dr.Balm Miss Sporty, glam kiss SOS 02

Pomadka ma przyjemny slodko-kwiatowy zapach, barwi delikatnie usta na różowo.
Dostępna jest w 3 kolorach. Dobrze nawilża usta i delikatnie przyspiesza złuszczanie naskórka. Przyjemnie się jej używa.
Moja ocena:4/5


cena-6,99zł/5g

3.Oeparol Balance

Pomadka o bardzo tlustej konsystencji,ma bardzo delikatny zapach ledwo wyczuwalny. Dobrze nawilża ale szału nie robi, nie nada się do usta bardzo suchych czy potrzebujących bardzo mocnego nawilżenia.Dobra do codziennej niewymagającej pielęgnacji.
Moja ocena:3/5

cena- 6 zł/4,8g

4.Alterra pomadka z rumiankiem

Pomadka ma przepiękny rumiankowy zapach, jest  tłusta ale jej konsystencja jest odpowiednia. Dobrze się rozprowadza. Idealnie nawilża i wygładza usta. Dobrze się sprawdzi przy pielęgnacji wrażliwych ust oraz tych podatnych na przesuszenie. Nadaję się także do pielęgnacji rzęs i brwi.
Moja ocena: 4/5

cena-3,99zł/4,8g

5.Einstein Lip therapy

Pomadka to rzadka kremowo-wodna konsystencja w kolorze białym o ostrym miętowym zapachu.Lekko nawilża i dobrze wygładza usta. Nada się do ust potrzebujących delikatnej pielęgnacji. Osobiście średnio przepadam za tym produktem.
cena:4,99zł/3,6g

Moja ocena: 2,5/5


A co jest Waszym ulubieńcem do pielęgnacji ust?
 Jak widać u mnie bezkonkurencyjnie wygrywa Neutrogena, którą uwielbiam;)



Komentarze

  1. Mam małego fioła na punkcie pielęgnacji ust - mam w domu chyba z 20 różnych produktów do tego celu! :D Z Neutrogeny korzystałam, ale jakoś się nie polubiłyśmy... Chciałam kupić tą z Miss Sporty, ale po negatywnych opiniach na Wizażu zmieniłam zdanie. Ale może jeszcze ją kupię. :) O Oeparolu nie słyszałam, ale raczej nie kupię ;) Alterre uwielbiam, ale stosują ją głownie do... skórek! Bardzo fajnie regeneruje paznokcie :) Ostatniej też nie kojarzę, ale nie lubię miętowego zapachu, więc bym jej nie polubiła ;) Za to uwielbiam masełka Nivei do ust, pięknie pachną! A do codziennej pielęgnacji poza domem używam lip smackerów babeczkowych, są super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam z Alterry ciekawa jestem jak na moje usta by zadziałał.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty