Krem BB - Co to jest?


Cześć,dziś odrobinę informacji na temat produktu o którym jest głośno już od pewnego czasu, a mowa tutaj o kremach BB. Jeśli nadal nie wiesz co to jest, a może chcesz sie dowiedzieć więcej to ten post skierowany jest właśnie do Ciebie. Zapraszam;*

Krem BB - skrót,znaczenie.
Czyli,Blemish Balm - krem przeciw niedoskonałościom.Łączy działanie kremu pielęgnacyjnego z właściwościami podkładu.

Historia:
Krem BB  to kosmetyk opracowany ponad 50 lat temu przez dr. Christinę Schrammek. Niemiecką dermatolog stworzyła go z myślą o swoich pacjentkach, u których stosowała intensywne złuszczanie naskórka. Kosmetyk miał za zadanie złagodzić podrażnienia po zabiegu, a jednocześnie zamaskować zaczerwienienia i chronić przed szkodliwym działaniem słońca. Rozpowszechniony został przez Azjatki.
 Przeznaczenie:
 Krem BB to połączenie 3 formuł: kremu pielęgnacyjnego(nawilżającego) , lekkiego podkładu oraz filtra. Przede wszystkim jego działanie jest nawilżenie i odżywienie skóry, następnie wygładzenie oraz nadanie jednolitego koloru skórze. Ma za zadanie maskować drobne przebarwienia, piegi, zaczerwienienia i krostki. Dlatego właśnie jednym z jego składników jest pigment.

Wizualizacja działania kremu:


Jak widać krem BB naprawdę działa.
Mam nadzieję że tym postem przybliżyłam Wam temat BB kremu i dzięki niemu co nie co lub po prostu więcej się dowiedziałyście. Ja jak na razie mam jeden BB krem z Maybelline, a kiedyś używałam jednego  z Eveline i drugiego koreańskiego z It,s Skin i powiem Wam że różnica jest ogromna.



Komentarze

  1. Kiedyś te kremy to było wow, teraz niemal każda firma je ma. Dla mnie lepiej mam większy wybór

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty