Co kupiłam na promocjach w Rossmannie -49% ?


Jak wiadomo Rossmann raz na pół roku sprawia nam wielka radość i obniża ceny produktów kolorowych aż o 40%, jednak tym razem było inaczej i według mnie lepiej. Nie dość ze produkty były obniżone o 49% to jeszcze podzielono je na 3 grupy każda w innym tygodniu byśmy mogły lepiej zaplanować nasze zakupy i może i więcej wydać przy tym;)
Oczywiście i mnie nie ominęło to szaleństwo zawsze korzystam z takim promocji, robię zapasy i poźniej mam spokój na dłuugi czas. Tak więc przejdźmy teraz do tego co kupiłam.

 Tydzień 1 "Twarz"


1.Lovely Natural beuty róż - 4,39 zł
2.Wibo róż - 4,99 zł
3.Magic Pen Lovely - korektor - 3,79 zł
4.Magic Pen Lovely - korektor - 3,79 zł


Tydzień 2 "Oczy"


1.Lovely konturówka do oczu - 2,39 zł
2.Maybelline color tattoo 24hr - On and on Bronze - 12,24zł
3.Maybelline Colossal Volum Express 100% black maskara- 17, 33zł
4.Lovely Curling Pump Up maskara - 4,58 zł
5.Wibo Growing Lashes - 4,94 zł


Tydzień 3 "Usta i paznokcie"

1.Eveline 8in1 odżywka - 6,42 zł
2.Odżywka Lovely z jedwabiem- 3,66 zł


I to całe zakupy z Rossmannowskich promocji za które łącznie zapłaciłam 68,52zł, co może i wydawać się dużo jednak jak za 11 rzeczy już nie wygląda to tak źle;) Na chwilę obecną i na bardzo długi czas starczą mi te zapasy, z czego jestem mega zadowolona. A Wy co kupiłyście? Chętnie wysłucham i pooglądam sobie Wasze promocyjne łupy;)


Komentarze

  1. Ja kupiłam podkład Bourjois i lakier z Wibo. Chciałam kupić ten tusz z Lovely, ale pech chciał, że już go nie zdołałam dorwać :)
    Zapraszam do siebie.
    http://chemical-cheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta promocja nie pochłonęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Alicja Kozubska mnie również :) w sumie to mam wszystko, czego potrzebuję-więc nie kupowałam na zapas :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty