Cukierkowo na paznokciach ✌


Dziś kilka słów i prezentacja lakieru firmy Delia z serii Coral Prosilk. Jest to limitowana, letnia seria emalii Coral – 8 kolorach z grubym brokatem. W moim posiadaniu jest lakier o numerze M04. , jest to biały lakier z czerwono-srebno-niebiesko-złoto-granatowo-turkusowym brokatem.

Delia Colar Prosilk M04 ❤ 


Jakich lakierów użyłam:  


Jak się prezentują na paznokciach:






 Zalety lakieru Delia:
+szybko schnie
+dobrze kryje 2 warstwy
+brokat jest różnej wielkości
+wydajny
+dobra konsystencja ani rzadka ani za gęsta
+szeroki i płaski pędzelek
+niska cena ok.6,99zł
+nie zostawia smug
+trwały 2/3 dni

Wady lakieru Delia:
- brokat jest tak duży że haczy i jest bardzo szorstki, bez top coatu sie nie obędzie;)


Moja ocena lakieru:
5/5

 Podsumowując cała seria jest bardzo interesująca a lakier sam w sobie intrygujący i przyciągający wzrok.Na pewno nie każdy odważy się na taki cukierkowy look na paznokciach jednak od czasu do czasu warto zaszaleć.Ogólnie lakier bardzo dobrej jakości i w przystepnej cenie, jednak najgorzej jest z dostępnością bo jak na razie nigdzie stacjonarnie go nie widziałam.

Komentarze

  1. piekne pazurki!!
    http://zielonoma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są lakiery z inglot, paznokcie ładne <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie na post z nowościami,będzie mi miło jeżeli skomentujesz!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/05/from-born-pretty-store.html

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie i za jaką cenę można kupić taki lakier?

    a teraz mam do Ciebie pytanie troszkę z innej beczki: jak to robisz, że nawiązujesz współpracę z firmami, a one wysyłają Ci ich kosmetyki do przetestowania? też bym tak chciała i szczerze Ci zazdroszczę ! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem za pewnie gdzieś online, ja go odkupiłam od blogerki, kosztuje ok.6,90;)
      w chwili obecnej współpracuje tylko z jedna firma bo na to czas mi pozwala i wcale nie jest typowo kosmetyczna współpraca, po prostu firma musi sie do Ciebie odezwać lub Ty do niej.

      Usuń
  5. do cery mieszanej i trądzikowej polecasz puder ryżowy czy bambusowy z pease?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam żadnego z nich, bo mam inny typ skóry, jednak z obu tych pudrów transparentnych wybrałabym ryżowy, ma duzo przychylnych opinii ;)

      Usuń
    2. właśnie na wizażu więcej pozytywów ma ten bambusowy :) ale mi chodzi własnie o to, żeby lepiej matował, a tu podobno lepiej sprawdza się ryżowy i sama nie wiem, w który zainwestowac :)

      Usuń
  6. masz dużo kosmetyków marki nyc? co o nich sądzisz?
    jak możesz to postaraj się częściej dodawać wpisy kosmetyczne i zakupowe, bo lubię takowe u Ciebie czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marki NYC mam zaledwie 3 kosmetyki, uważam że to dobra jakościowo firma z niskimi cenami;)
      kosmetyczne wpisy na pewno będa pojawiać sie czesto jeżeli tylko czas na to pozwoli jednak zakupowe już nie, bo tyle pieniędzy nie mam by wszystko kupować;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty