Tag - 10 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą ツ


 Dziś krótki i lekki post w sam raz na weekend, a w nim Tag pt."10, które mnie uszczęśliwiają". Czyli co nie co o małych i dużych przyjemnościach, które wywołują uśmiech na twarzy.
Tak więc zaczynajmy;)

1.Bliskie osoby
Obecność i spędzany czas z rodziną, przyjaciółmi i ze znajomymi może dawać naprawdę wiele szczęścia,warto to docenić.

 
2.Koty
 Zwierzęta także mogą dać ogrom szczęścia. Podobno ludzie w depresji łagodniej przechodzą chorobę posiadając kota, i nic dziwnego. Takie małe cudaki mogą poprawić nam humor, pozwolą zapomnieć o samotności i będą nam dotrzymywać towarzystwa na każdym kroku. Ja mam swoje 3  kuleczki szczęścia.



3.Muzyka
To idealny środek do wyrażania uczyć a także lekarstwo na zły dzień.




4.Spełnianie marzeń
Daję nam ogromną radość ,gdy coś na co od dawna czekamy w końcu się spełnia. Najlepiej zacząć od spełniania małych marzeń.

 
5.Zakupy
Małe jak i te większe. Rzeczy na które od dawna odkładam czy też te na które od dawna czekam. Zakupy w których kupuję drobiazgi nie tylko dla siebie,i dzięki temu mogę sprawić przyjemność bliskim.

 
6.Czas dla siebie
 Każdy z nas go potrzebuje,ciszy i chwili wytchnienia. Na zły humor najlepsze jest poświęcenie czasu egoistycznie tylko i wyłącznie dla siebie.


7.Książki
Uwielbiam kupywac a przede wszystkim czytać książki, pobudzają naszą wyobraźnie i przenoszą w różne miejsca. Gwarantują pełen relaks.

 
8. Gotowanie
Uwielbiam gotować, próbować nowych rzeczy, korzystać z przepisów, ta czynnośc także mnie uszczęśliwia.

 

9.Pogoda
W szczególności uszczęśliwia mnie wiosenna pogoda, słońce, śpiew ptaków, kwitnące kwiaty i drzewa. Po za tym uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu.
 

10.Sport
 Pozytywne zmęczenie może dawać naprawdę dużo sczęścia. Mi z pewnością daje.



Te wyżej wymienione rzeczy sprawiają mi naprawdę dużo szczęścia. 
Dzięki nim naprawdę często jestem szczęśliwa i uśmiechnięta.

 


Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty