Rutyna pielęgnacyjna przed snem ✔


Pielęgnacja jest bardzo ważną czynnością każdej z nas, lubimy wyglądać na zadbane i cenimy u innych tą cechę. Dziś co nie co o moich sprawdzonych kosmetykach do pielęgnacji twarzy,ust, rzęs i paznokci ,które mogę Wam polecić. Będą to kosmetyki do pielęgnacji naszego ciała przed snem.



Kosmetyki do pielęgnacji twarzy
 Na początku demakijaż płynem micelarnym, który jak za swoją niską cenę jest bardzo dobrej jakości(Recenzja). Następnie doczyszczam twarz z resztek makijażu i używam peelingu z Bebeauty. Na sam koniec nakładam lekki krem Alamtan Dermoline.

.

Kosmetyk do pielęgnacji rzęs 
Po nałożeniu i wchłonięciu się kremu nakładam serum/ krem na noc z L`biotica.
Zaczynam od linii rzęs a następnie  nakładam na całe rzęsy.


Kosmetyki do pielęgnacji ust
Gdy moje usta są przesuszone to nakładam peeling do ust z Pat&Rub. Jest to peeling jadalny i w 100% naturalny. Następnie nakładam rumiankowa pomadkę ochronna z Alterry, która idealnie nawilży przez noc nasze usta.


Kosmetyk do pielęgnacji dłoni
Na sam już koniec nakładam lekki, szybko wchłaniający się krem do rąk z Ziaji. Krem nie dość że pachnie zabójczo,kosztuje grosze to i bardzo dobrze nawilża.



Jak widać moja pielęgnacja nie składa się z wielu kosmetyków, i też dosyć często się one zmieniają bo nie zawsze mam czas by to wszystko zrobić, czasami tylko robię demakijaż i ide spać. Sporadycznie zdarza mi się też zaszaleć i przed snem nakładam dodatkowo maseczkę z zielonej glinki i używam toniku z Bielendy, jednak moje szaleństwa zdarzają się bardzo rzadko. To wszystko odnośnie mojej pielęgnacji przed snem i kosmetyków,których do tego używam.




Komentarze

  1. swietne kosmetyki,peeling do ust mam i uzywam mam prosbe moge cie prosic o jedenk klik w ostatnim poscie jesli to nie problem dla ciebie bardzo bylabym ci wdzieczna
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/li-voglio.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty