Wyniki rozdania książkowego !



 Trochę się przedłużyło oczywiście nie z mojej winy lecz siły wyższej ale najwyższy czas ogłosić zwycięzców rozdania książkowego. Z pewnością pierwszego ale nie ostatniego na moim blogu. Następny giveaway będzie typowo kosmetyczny;)
   W rozdaniu wzięło udział aż 27 osób,z czego 25 poprawnie spełniło jeden podstawowy warunek,czyli obserwowanie mojego bloga. Odrzuciłam zgłoszenie : Edyty i Natalya Sasaki. Razem zebraliście 91 losów.


Wyłonienie zwycięzców odbyło się droga losowa przy pomocy mojej młodszej siostry, która wylosowała kolejno dwie karteczki z nickami.






1.StylleWorld


2.Naughty Girl




Osoby te otrzymają ode mnie maila, na odpowiedź dotyczącą danych wysyłki czekam góra do środy (18.09.13).W innym wypadku wylosuję następną osobę/następne osoby. Paczki zostaną wysłane jak najszybciej się da,wszystko zależy od Was.


Ważne:
Osoby,które przestaną mnie obserwować zaraz po ogłoszeniu wyników zostaną zapisane na moją czarna listę i wykreślone z przyszłym rozdań, które będę organizować.


A teraz serdecznie gratuluję zwycięzcom ! ;**
Niech Wam się dobrze czyta.
I  wkrótce zapraszam do następnych rozdań.


_________________________________________________________

2 tura losowania:

Losuję następna osobę ponieważ StylleWorld, nie odpowiedziała ani nie odczytała emaila dotyczącego wygranej. Miała czas do środy 23.59;) W drugiej turze losowania wygrała ;

1.Wiktoria Bojda !! ;))



Już piszę do Ciebie maila czeekam na odpowiedź;))

Komentarze

  1. Gratuluję :) dziękuję za zabawę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu, czarna lista! Zabrzmiało groźnie ;)

    Gratuluję szczęśliwcom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Zapraszam do udziału w moim rozdaniu: http://www.darmowe-gadzety.com/2013/09/trzecie-rozdanie-na-darmowe-gadzety.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję mojej następczyni. Jestem na siebie strasznie wkurzona,bo kocham czytać ksiązki. Ale nie miałam czasu przez szkołę i zaspamowaną skrzynkę,,więc nie widziałam wiadomości ;/ Jest mi tak strasznie,strasznie przykro,bo wygrałam pierwsze rozdanie, a biorę w nich udział cały rok ;/ Jestem strasznie zdenerowowana,ale cóz...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty