My next Wishlist ♡



Pomyślałam że to dobry czas by stworzyć kolejną moją listę życzeń skoro ostatnia jest już na wykończeniu.I myśle że to nie bedzie ostatnia wishlista na moim blogu, co jakiś czas z pewnościa będzie się pojawiać następna.Tak więc nie przedłużając zaczynajmy!

1.Biały zegarek Jelly, prosty i klasyczny. 
Dostępny na allegro za naprawdę małe pieniądze.


2.Tangle Teezer wersja Salon Elite
kolor Pink Fizz,tyle się o niej naczytałam i zapragnęłam też ją mieć.



3.Meliski 
Zwykłe czarne połbuty z kwiatkiem a najlepiej bez palców.
I nie chodzi mi tu o oryginalne podróbki mi wystarczą.


4.Mleczna maska Kallos.
Kusi mnie nie tylko jej niska cena i duże opakowanie ale jej zachwycający zapach i jej dobra dostępność.



5.Beżowy wełniany komin
Już od dawna na jakiegos poluje,a teraz gdy kupiłam nową kurtkę już wiem jaki będzie idealny,zwykły,prosty i najlepiej beżowy.



6.Drewniany napis do pokoju 
Jeszcze dokładnie nie wiem co chcę na napisie może Love/ Dream wiem na pewno że będzie to czarny lub biały napis.



7.Lakier Essi Cascade Cool
Marzy mi się jakiś ładny mocny kolorek, tyle dobrego mówi się o tych lakierach więc czemu nie, jeden można kupić a co, choć by na próbę.



8. Beżowa torebka
Jeszcze nie mialam o dziwo beżowej torebki, była brązowa, pudrowo różowa, czarna, khaki, granatowa, siwa ale bezowej nie było.
Czas to nadrobić ;) Jeszcze nie mam jakieś konkretnej na oku ale na pewno coś znajdę.





9.Brzoskwiniowy/Beżowy sweterek
Zwykły,prosty takiego poszukuje . Jeszcze nie wiem na jaki kolor się zdecyduje ale na pewno to będzie jeden z nich.



10.Białe trampki
Podróbki conversów grzeszą wyglądem dlatego tak mnie zauroczyły.


11. Czarne workery z ćwiekami.
Mam już beżowe teraz czas na czarne.

 

12.Olejek Vatika do włosów
Nie koniecznie będe szukać Vatiki może i skuszę się na Almę, Sesę lub Alterrę.



13.Bordowe rurki. 
Najlepiej jakieś bardzo dopasowane.

14.Książka Stephana Kinga
Uwielbiam książki i horrory, więc to będzie dla mnie autor idelany.Jeszcze nie zastanawiałam się nad konkretnym tytułem książki jednak na pewno jakąś sobie kupię.



 15. Kominek zapachowy
Szukam małego, białego i delikatnego.



16.Pomadka NYC
Ma piękne kolory nude jest dobra i tania, czego więc chcieć więcej.




17. Brzoskwiniowy lakier
Szukam jakiegoś idealnego o kolorze pięknej brzoskwini i znaleźc nie mogę, może peach z Astora będzie idealna.




 18.Bokserki
Muszę sobie nakupywać zwykłych bejzikowych bokserek, w tej chwili mam tylko łososiową.A chce jeszcze biała, czarną. miętowa i fuksja;) 



19.BioVax do włosów ciemnych
 Już kiedyś miałam to maskę i mi się spodobała, może i czas do niej powrócić lub wypróbować inne rodzaje.





No i to na tyle mojej Wishlisty.
Z pewnością będe ją sumiennie realizować;)



Miłego dnia Wszystkim;*

Komentarze

  1. King, to zdecydowanie pozycja obowiązkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście gdy skończę swoje ksiązki które już od dawna czekają by je przeczytać to lecę i kupuję Kinga;P!

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty