Mini houl i przegląd poczty

Dziś bardzo luźny lekki i szybki post, dawno nie było zakupów ani przeglądu poczty, bo po prostu nie było na to czasu, moje wakacje powoli dobiegają końca więc powoli zabieram się do pracy, po tak dłuugiej przerwie.No to zaczynajmy od zakupów.


1.Odżywka z Isany do wlosów suchych i bez połysku.
Cena 4,99 / 500 ml




2.Owocowe podgrzewacze z LaRissy
18 sztuk/ 3,99zł

3.Dezodorant z Isae
Cena: 4/5zł /150 ml

4. Płyn micelarny z Bebauty
Cena 4,99/ 200ml

5.Szapmon Clear
Cena:7zł/ 200ml


6.Naturia Peeling myjący waniliowy
Cena: 4zł/ 100ml



7.Lakier CR liliowy
Cena: 4zł/ 12 ml


8.Maska do włosów z Celi
Cena: 1,2zł/ 12 ml


9.Płatki kosmetyczne Carea Aloe vera
Cena: 2,50 zł / 120 sztuk


 No a teraz  czas na mały przegląd poczty:
Ostatnio w mojej skrzynce znalazłam trzy probki perfum od Escacady.
Piękne zapachy i piękna oprawa graficzna kartek.



 No i ostatnia przesyłką, którą otrzymałam była nagroda w konkursie RADOX, na profilu Shinybox:
-jest to zestaw 3 pięknie pachnących żelów pod prysznic;)





No i to na tyle na dziś.
Dziękuję za uwagę;))
 Pozdrawiam serdecznie;*



Komentarze

  1. Gratuluję wygranej! NA MÓJ ADRES MAILOWY:

    czerwonafilizanka@gmail.com

    czekam na dane do wysyłki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy dużo za niewielką cenę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty