TAG: Moja makijażowa historia ♡


Dziś coś czego już dawno nie było, czyli TAG. Tym razem będzie to TAG dotyczący makijażu.
Tak więc jedziemy z  tym!

1.  W jakim wieku zaczęłaś się malować?
To był koniec 3 klasy gimnazjum, miałam w tedy 15/16 lat i to był przede wszystkim korektor jakiś puder czasem i od święta tusz.
2.  Jak to się zaczęło, że zainteresowałaś się makijażem?
 Makijaż mógł zakryć małe niedoskonałości skóry. Makijażem zainteresowały mnie także starsze koleżanki.




3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
Lubię : Manhattan, Rimmel, Eveline , Technic, Wibo , Lovely.



4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?
Podkreślenie naszego piękna , uwydatnienie naszych atutów. Zakrycie niedoskonałości i z pewnością makijaż dodaje pewności siebie.



5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 1 produkt, to jaki by to był?
To zależy jeśli moja skóra była by w złym stanie to korektor, a jeśli w dobrym to tusz do rzęs.




6.  Co najbardziej lubisz w makijażu?
Lubię to że, dodaje nam piękna, siebie siebie i daję nam szczęscie.
Makijaż nie musi być naszą codzienną nudną rutyną, może być zabawą czy tez rytuałem;D




7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
Jakość nie zależy od ceny, dużo razy spotkałam sie z tym że tani kosmetyk był duzo lepszy od tego droższego. Moim zdaniem nie warto płacić tylko i wyłącznie za markę jesli jakość jest marna.
Tanie kosmetyki mogą być gorsze,równe a czasem lepsze od tych droższych.




8. Jaką radę dałabyś początkującym?
Podstawa makijażu jest baza czyli podkład, źle dobrany podkład będzie wyglądał sztucznie i śmiesznie na naszej twarzy. Tak więc on jest ważny, rzec można że najważniejszy. Po drugie nie można przesadzać z ilością kosmetyków na twarzy, pamiętajmy co za duzo to niezdrowo.




9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?
Super cienkie brwi, wyskubane na maksa, które ledwo są widoczne. Albo co gorsze całkiem wygolone lub wyrwane i obrysowane czarną kredką.
10. Co myślisz o makijażowej społeczności na bloggerze?
Dzięki niej mogę się sporo dowiedzieć i nauczyć, a po za tym jest ona dla mnie inspiracją.







Zapraszam wszystkich chętnych do zrobienia tego makijażowego TAG-u. Chętnie poczytam jak u Was zaczęła się makijażowa historia.


Pozdrawiam ;*

Komentarze

  1. Ten dziewiąty punkt to się całkowicie zgadzam. Moim zdaniem takie zgolone brwi i pomalowane kredką to coś obrzydliwego.

    OdpowiedzUsuń
  2. również postanowiłam podzielić się moją makijażową historią ;) zapraszam i pozdrawiam http://acupofwhitecoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty