Róż od Make Up Revolution


Cześć Kochani ;*
dziś mam dla Was recenzję różu od firmy Make Up Revolution, który zakupiłam jakiś czas temu,online przez drogerię Ezebra. Jest to już mój któryś z kolei produkt firmy Make Up Revolution. Róż naprawdę przypadł mi do gustu,także zapraszam Was do recenzji ;)

Od producenta:

Niezwykle aksamitny róż do policzków, którego aplikacja jest gładka bez tworzenia nieestetycznych plam. Delikatne odcienie różu pozwalają w naturalny sposób podkreślić policzki i wymodelować kształt twarzy. Idealny do uzyskania delikatnego jak i mocnego efektu poprzez budowanie koloru. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery. Produkt znajduje się w małym opakowaniu, które z łatwością zmieści się w każdej torebce.


Moja opinia:
Produkt znajduje się w pakowaniu o pojemności 2,4 g. Kolor który wybrałam to kolor NOW, jest to pudrowy ciemny róż. Róż ma dość suchą i tempą konsystencję,  trochę się osypuje przy nakładaniu na pędzel. Róż jest dobrze napigmentowany, ma wykończenie matowe z delikatnymi złotymi drobinkami. Róż dobrze blenduje sie na twarzy i długo się utrzymuje,po około 6-8h w pracy jeszcze fajnie prezentuje sie na policzkach.

Zalety różu:
 -jest dobrze napigmentowany 
-jest dlugotrwały, kilka dobrych godzin utrzymuje sie na twarzy
-dostępny w wielu odcieniach
-jest tanim produktem
-ma matowe wykończenie z delikatnymi drobinkami
 
Wady  różu:
-delikatnie się obsypuje ale dla mnie to nie jest problem
 
Moja ocena:
Róż oceniam na 5/5, uważam że jak najbardziej zasłużył sobie na taką ocenę.



Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty