Najlepszy olej kokosowy do włosów ❤


Cześć Kochani ;*
powracam do Was z podwójną energią i głową pełną pomysłów. W końcu mam możliwość pisać do Was, a co najważniejsze mój aparat po prawie pół roku został naprawiony i w końcu będą zdjęcia dobrej jakości. W okolicach czerwca jak się nie mylę, drastycznie zmienilam kolor z ciemnego brązu na beżowy blond, z tąd też moja pielęgnacja się zmieniła. Przed ten moje włosy nie były wymagające jak nałożyłam odżywkę to było dobrze jak nie to też, teraz sytuacja całkowicie sie zmieniła. W tej chwili stawiam na nawilżanie po przez olejowanie i naturalne szampony. Dziś mam dla Was rewelacyjny produkt do olejowania wlosów. A mowa tutaj o ekologicznym oleju kokosowym z firmy Bio Planete. Więcej o nim w dalszej części posta. Zapraszam ;*


 Olej kokosowy od Bio Planete to olej nierafinowany, czyli jest tłoczony na zimno, ma przepiękny zapach. Przed ten używałam oleju KTC Pure Coconut jednak on był olejem rafinowanym i nie sprawdzał sie u mnie tak dobrze jak ten. Olej ten nadaje sie idealnie do olejowania włosów, jako krem do twarzy jako krem do rąk. Szybko się wchłania, jego zapach pozostaje na długo,ma delikatną konsystencję, dobrze sie rozpuszcza w dłoniach, jest wydajny nie wielka jego ilość wystarcza. Ja swój olejek kupiłam w Intermarche za cenę 19 zł/ 200ml.



 Zalety olejku:
 -przepiękny zapach
-wielofunkcyjny produkt
-dobre, solidne opakowanie
-idealny do olejowania włosów, bo zmniejsza łamliwość, rozdwojone końcówki, plątanie się włosów
 -nadaje blask włosom
-ma dobrą konsystencję
-co ważne posiada certyfikat Vegan, produkt nie był testowany na zwierzętach ani nie ma składników pochodzenia zwierzęcego, dla mnie ogromny plus

Wady olejku:
-trzeba go dobrze zmyć z włosów aby nam ich nie przetłuścił

Moja ocena:
5/5

Moim zdaniem produkt jak najbardziej na tak, polecam każdemu kto chce mieć naprawdę zdrowe i w dobrej kondycji włosy. Dodatkowo jeśli ewentualnie nie sprawdzi nam się na włosach możemy go wykorzystać jako olejek pielęgnujący skórę twarzy czy rąk lub też w kuchni. 



Komentarze

  1. Olej kokosowy jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej kokosowy jak na razie używam tylko w kuchni ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy bardzo lubią olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, zaciekawiłaś mnie. Muszę sobie zapamiętać ten produkt. Oleju kokosowego używałam już do mycia zębów, nawilżania ciała, muszę spróbować z włosami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty