John Frieda Sheer Blonde Go Blonder -szampon i odżywka do włosów



Cześć Wszystkim;*
dziś mam dla Was zestaw kosmetyków do pielęgnacji od Johna Frieda. Opowiem Wam o moich odczuciach odnośnie szamponu i odżywki , których używałam dość regularnie od grudnia, z serii dla blond włosów. Tak więc zapraszam ;*!

Kilka słów od producenta:
 Delikatna formuła z cytrusami i rumiankiem w widoczny sposób rozjaśnia włosy i nadaje lśniący, rozświetlony blond. Nie zawiera amoniaku ani wody utlenionej. Dla osiągnięcia rezultatów stosować codziennie.


Moja opinia:
Nie chciało mi sie rozbijać tego zestawu na dwa posty jeden o odżywce drugi o szamponie.Dlatego wszystko spróbuje zawrzeć w jednym poście. Zacznijmy od szamponu. Szampon jak i odzywka znajduje się w opakowaniu które dla mnie jest dość wygodne, opakowanie jest o pojemności 250 ml. Szampon ma dość gęstą żelową konsystencję z satynową poświatą. Szampon całkiem dobrze się pieni i jest dość wydajny. Ma bardzo ładny cytrusowy zapach. Ładnie oczyszcza włosy i na dodatek nie plącze ich. Odżywka jak i szampon ma także pojemność 250 ml, ma gęstą kremową konsystencję, niestety jest nieco mniej wydajna niż szampon. Moim zdaniem pachnie inaczej niż szampon, bo ma zapach gumy balonowej.Dobrze wygładza, włosy się po niej dobrze rozczesują, są miękkie. A teraz odnośnie rozjaśniania, moim zdaniem obietnica producenta rozjaśnienia nawet do 2 tonów nie wchodzi w grę, ja otrzymałam nie co bardziej intensywny efekt niż taki jak włosy rozjaśnione przez słonce podczas intensywnie słonecznego lata. Nie nastawiałam się na nie wiadomo jak spektakularne efekty, więc taki efekt jaki otrzymałam na włosach zadowolił mnie dostatecznie. Produktów używałam przez 3 miesiące nie codziennie jak zaleca producent, ale co 2/4 dni.

 Zestawienie konsystencji odżywki i szamponu. Jak widać odzywka jest gęsta i kremowa, szampon jest żelowy z satynowym blaskiem też jest dość gęsty ale jak widać jest bardziej niż odżywka.

 Zalety serii Sheer Blonde:
-duże pojemności produktów
-przepiękne, długoutrzymujące się zapachy
-wygodne opakowania
-dobre konsystencję produktów
-dobra wydajnośc szamponu
-daja delikatny efekt "rozjaśnienia jakie daje słonce latem"
-szampon fajnie oczysza włosy
-odzywka zmiękcza, wygładza i nadaje blask
-nie zawierają amoniaku ani wody utlenionej 

Wady serii Sheer Blonde:
-dość wysoka cena cena (35zł x 2)
- niewydajna odżywka
-delikatne rozjaśnienie włosów, na pewno nie o dwa tony 
 

Moja ocena:
4/5
 Moim zdaniem zestaw całkiem ciekawy choć nie co z wyższej półki cenowej,uważam że jest wart wypróbowania na własnych włosach;) 


Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty