Sposób na powiększenie oka, czyli kredka w kolorze beżowym od My Secret


Cześć Wszystkim; *
dziś zaprezentuje Wam nowość w mojej kosmetyczce, na którą się skusiłam dzięki szalonej promocji w Naturze. Mowa tutaj o kredce z serii Satin touch kohl nr 19 od My Secret. Pokażę Wam także jak ta kredka spisuje się na oku oraz jak dzięki niej powiększyć sobie oko.  Zapraszam ;*

 
Moja opinia:
Kredka znajduje się w opakowaniu o pojemności 1,14 g za cenę 5,99zł. Dostępna jest w szafach My Secret w Hebe i Naturze. Kredka jest w odcieniu ładnego beżu, który idealnie dopasowuje się do linii wodnej.  Kredka jest dobrze napigmentowana. Ma dość tępą konsystencję i może sprawiać problemy przy aplikacji wrażliwym oczom, jednak dzięki temu, że ma taką konsystencję to jest trwała. Jest dość wydajna. nie przemieszcza sie po całym oku. Nie jest to kredka idealna jednak za taką cenę to jest produkt bardzo dobry.

Moja ocena kredki:
4/5
  
Jak wygląda oko bez podkreślenia linii wodnej:


Jak wygląda oko po podkreśleniu linii wodnej:



Mam nadzieje że dzięki powyższym zdjęciom udowodniłam Wam jak wielką różnicę daje podkreślenie linii wodnej naszych oczu. Dzięki temu nasze oczy są optycznie powiększone, nasze spojrzenie jest głębsze a my wyglądamy na mniej zmęczone. Tak więc chyba warto. 





Komentarze

  1. mam ją :) ale tak jak wspomniałaś na oczach wrażliwych to istna katorga ją stosować :/ nadal jestem w trakcie poszukiwań mojego ideału jeżeli chodzi o kredkę na linię wodną. Do tej pory nie spotkałam takiej, która utrzymałaby się dłużej niż 1,5h na oku... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rzesy!! Jak z reklamy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do takich to jeszcze dużo im brakuję! ale dziekuję;*

      Usuń
  3. Nie skupiłam się na głównym temacie, bo patrzę na obłędne rzęsy i pięknie wyregulowane brwi :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty