Pomadka Golden Rose nr 24


Cześć Wszystkim;*
dziś mam dla Was kolejną pomadkę od Golden Rose z serii Velvet Matte, tym razem padło na pomadkę w kolorze koralowej czerwieni. Zapraszam do zapoznania się z moja opinia oraz prezentacji pomadki.


Od producenta:
Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą paletę odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude.


Moja opinia:
Po raz kolejny nie zawiodłam się na firmie Golden Rose odnośnie ich pomadek. Pomadka spełnia wszystkie obietnice złożone przez producenta. Znajduje się w przepięknym bordowym opakowaniu ze złotymi napisami. Pomadka jest dobrze wyprofilowana przez co można ją dokładnie nałożyć na usta bez konturówki, jest bardzo dobrze napigmentowana. Jest matowa z lekkim wykończeniem satynowym. nie wysusza usta ani nie podkreśla suchych skórek. Na ustach utrzymuje się dość długo. Cena: 10,90/4,2g.
Polecam ją każdemu !

Moja ocena:
5/5

Tak prezentują się moje pomadki z Golden Rose, zaczynając od prawej nr 2, 20 i 24 ;)


Recenzja pomadki Golden Rose nr 2:

Recenzja pomadki Golden Rose nr 20:




Komentarze

  1. Lubię ich pomadki, choć na co dzień preferuję zwykłe balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie te pomadki, mam kolor 4 i lubię łączyć go z czerwienią - wtedy mam piękne ombre lips ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kolorki tych pomadek. Musze wreszcie po nie podjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 3 szminki w tym nr 20 i wszystkie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne odcienie i widzę, że napigmentowane są bardzo :) Super, że nie wysusza, bo to często ma miejsce przy matowych pomadkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwie nr 02 i 20. :) Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty