Kredka do ust od Essence w kolorze Red Blush


Cześć, dziś mam dla Was recenzje produktu na którego czaiłam się od dłuższego czasu, a mowa tutaj o kredce do ust od Essence w kolorze Red Blush. Jak dla mnie jest to odcień przypominający buraczkową czerwień. na ustach wygląda naprawdę dobrze, podkreśla usta dokładnie jak pomadka. Zapraszam do dalszej części.


Od producenta:
Super podkreślenie! konturówka zapewnia doskonały kształt ust. ta kredka jest także wyjątkowo praktyczna – nie rozmazuje się i utrzymuje wyjątkowo długo. będziesz zachwycona!

Moja opinia: 
Kredka znajduje sie w opakowaniu o pojemności 1 g, kredka jest dobrze napigmentowana. Jest miękka ale dobrze zastyga i utrzymuje się na ustach. Idealnie można nię obrysować kontur ust. Nie wysusza aż tak ust jak inne kredki, jednak jak wiadomo do bardzo suchych usta się nie nada bo będzie podkreślać suche skórki. Kredka dość dobrze utrzymuje sie na ustach choć dupy nie urywa. Kredka dostępna jest w szafach Essence w Naturze lub Hebe za cenę 4,99zł, czyli prawie jak za darmo.
  

Zalety produktu:
-może słuzyć jako pomadka do wypełnienia całych ust
-nie jest tępa, ma miękka konsystencję
-nie wysusza ust jak inne konturówki
-jest dobrze dostępna
-kosztuje grosze
-jest w miare trwała 
-dobra pigmentacja
  
Wady produktu:
-jak dla mnie brak!

Moja ocena produktu:
5/5

Konturówka do usta przypadła mi aż baardzo do gustu, że mam ochotę kupić jeszcze przepiekna dwa odcienie różu: Cute pink i Wish me a rose. Z pewnością gdy będe miała taką możliwośc to to zrobię i na pewno się pochwalę!
 


Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty