Moje włosowe zbiory


Cześć, dzisiaj trochę o mojej małej słabości do włosów. Tak, przyznaję się jestem włosomaniaczką, już jakoś od ponad roku. Dziś pokażę Wam czym to się skończyło, czyli o moich zbiorach kosmetycznych do pielęgnacji włosów. Ostrzegam ilość produktów może Was przerazić;).

Maski/odżywki:


1.Callos latte, cena 10zł/500ml - średnio polecam
2.Henna Wax, cena 15zł/ - nie polecam
3.Joanna skrzyp polny, cena 6zł/200ml - nie polecam
4.Alterra granat i aloes, cena 10zł/150ml- polecam
5.Nivea diamond gloss, cena 8 zł/200ml- polecam
6.Garnier Ultra Doux Aloes, cena 7zł/200ml- polecam
7.Garnier Ultra Doux Granat i drożdże piwne,cena 7zł/200ml - średnio polecam
8.BioWax naturalne oleje,keratyna+jedwab, cena 1,99zł/20ml- polecam
9. Ziaja intensywna odbudowa, cena 5 zł/200ml- polecam
10. Ziaja maska oliwkowa, cena 5zł/200ml- polecam

Szampony:
1.Isana jedwab, cena 6 zł/400ml- polecam
2.Nivea Diamond Gloss, cena 8zł/250ml- polecam
3.Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji, cena 10zł/400ml- polecam
4.Garnier Ultra Doux drożdze piwne i granat, cena 8 zł/250 ml- polecam
5.HeadandShouders, cena 10zł/200ml- polecam
6.Garnier Ultra Doux aloes, cena 8zł/250ml- polecam
7.Babydream cena 5zł/250ml- polecam


Olejki/jedwabie:
 1.Olejek kokosowy, cena 15zł/500ml- polecam
2.Babydream olejek, cena 7zł/250ml- polecam
3.Delia jedwab, cena 10zł/100ml- polecam
4.Indola serum, cena 20zł/50ml - średnio polecam
5. Natura silk jedwab, cena 5zł/15ml- polecam

Stylizacja:


 1.Suchy szampon z Batiste- 15zł/200ml - polecam
2.Lakier z Isany - 6zł/250 - średnio polecam
3.Lakier do loków z Joanny 6 zł/150 ml- nie polecam
 
Ostatnio do mojego zbioru dołączyło: 
1.Jedwab Green Pharamacy-8zł/30ml -średnio polecam
2.Marion jedwab hydrosilk-6zł/15ml - polecam
3.Maska do włosów Celia, głeboko nawilżająca 1,20zł/20ml - polecam
 
Jak prezentuję sie (prawie) cały zbiór:

Na chwilę obecną to wszystkie produkty jakie używam do włosów, na pewno z czasem moja pielęgnacja i produkty, będą się zmieniać, jak na razie poznaje moje włosy, sprawdzam co na nie działa a co im szkodzi. Jedyne co wiem na pewno jest to ,że nie cierpią olejku arganowego,dlatego całkowicie pozbyłam się go z pielęgnacji.



Komentarze

  1. Bardzo fajne produkty zauważyłam, szczególnie te z Ziaji nie miałąm tych masek.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem włosomaniaczką i moje zbiory są takie same, jeśli nie większe. Krąży nawet taki TAG "Ile są warte moje włosy?" i zamierzam go zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo sporo tego ;) u mnie było podobnie, masa odżywek, szamponów, masek... obecnie staram się wszystko wykończyć i używać po kolei ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę "Trzy metry nad niebem" uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duuzo tych kosmetyków :) Jak Ty używasz tych wszystkich masek, szamponów? Codziennie inny? :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony po kolei aż jeden sie skonczy, a masek i odżywek w zależnosci od potrzeb włosów;)

      Usuń
  6. sporo tego, ale niestety każdy kosmetyk jest z tzw "niskiej półki" kusi ceną od 5 do 10 zł a działanie takich kosmetyków pozostaje dużo do życzenia. Ja sama stoczyłam ciężką walkę z moimi włosami, które są suche, cienkie, łamliwe, z porozdwajanymi końcówkami, łatwo się kruszą i wypadają "garściami" . Co robiłam? Oczywiście jak maniaczka kupowałam wszystkie kosmetyki do włosów na których widniał napis "REPAIR" - nic innego mnie nie interesowało. Zaliczyłam chyba wszystkie firmy kosmetyków do włosów od produktów SYOSS (najgorsze kosmetyki na rynku) przez Gliss kur, Nivea, Dove, Garnier etc... I co ? włosy były fajne przez dwa mycia. Wszystkie te kosmetyki na prawdę nie robiły zupełnie nic z moimi włosami. Zaden z nich specjalnie ich nie odbudował. Próbowałam nawet typowo Rossmannowe i inne najtańsze marki na rynku... wiecie co bylo dalej.
    I tutaj mam propozycję dla kazdej z was kobietki - nie kupujcie 50 butelek szamponów i odżywek do włosów bo są tanie - one nie dadza nic dobrego waszym wloskom, oprócz tego że zmyją z nich kurz i tłuszcz :)
    Ja od dłuzszego czasu uzywam produktów Kerastase - fakt ze jedno opakowanie dowolnego kosmetku tej marki kosztuje powyzej 90 zł ale są to profesjonalne kosmetyki do włosów które gwarantuję wam że działają. Są to kosmetyki przeznaczone do profesjonalnych zakładów fryzjerskich ale dziewczyny, chyba kazda z wam po wyjsciu od fryzjera czula sie jakby dostała nowe włosy ? To właśnie efekt tych kosmetyków. Dlaczego więc nie uzywać ich regularnie ? Jeśli już dbamy o swoje włosy to róbmy to prawidłowo :) Nie watro jest sięgac po szampon który kosztuje 10 zł a reklamujaca go modelka z idealnymi (poprawionymi graficznie) włosami na których, daje sobie rękę uciąć, były stosowane dobre kosmetyki, wygląda jak bogini.
    Dziewczyny jesli chcecie miec super włosy siegnijcie po profesjonalne kosmetyki. Polecam tez markę John Frieda - wszystkie szampony odzywki i maski nie kosztuja krocie a super działają. Uzywam ich w przerwie pomiedzy tymi drozszymi kosmetykami bo jak kazda z nas dobrze wie - nie mozna całym rokiem uzywac tego samego bo zaden wlos tego nie lubi :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie nie znaczy zle,a drogie nie znaczy dobre, po za tym ten komentarz dziwnie "śmierdzi" mi lokowaniem jakiś absurdalnym produktów;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty