Czym zabezpieczam końcówki włosów ❄ ♡


Jak wiadomo w samej pielęgnacji wlosów największe problemy sprawiają nam końcówki, które sie plączą,wysuszają i rozdwajają. Ich pielęgnacja jest szczególna i przede wszystkim delikatna. Dziś kilka kosmetyków do pielęgnacji i zabezpieczania naszych końcówek. Do pielęgnacji swoich końcówek używam 5 sprawdzonych produktów.Oczywiście nie używam na raz tych wszystkim produktów do końcówek, wszystko w zależności od ich potrzeb.


Czym zabezpieczam końcówki?

1.Natura silk-jedwabna kuracja
 Olej z kiełków pszenicy poprawia strukturę włosów, wygładza je i ułatwia rozczesywanie. Olej jojoba nawilża, odżywia i wzmacnia osłabione włosy.Zawarte w odzywce proteiny jedwabiu i prowitamina B5 nadają włosom świetlisty połysk już po użyciu 1 kropli,regenerują włosy od wewnątrz.Ułatwia rozczesywanie. Jak dla mnie numer jeden wśród produktów do zabezpieczania końcówek.
 cena:4,99zł/15ml

Moja ocena:
5/5
2.Delia Hf Hair Fashion-jedwab do włosów
 Przeznaczony jest do intensywnej regeneracji włosów słabych i zniszczonych.
Innowacyjne połączenie naturalnego jedwabiu z silikonową bazą zwiększa zatrzymanie wody na powierzchni włosów, utrzymując optymalny poziom ich nawilżenia. Nadaje włosom wyjątkową elastyczność, znacznie ułatwia układanie i modelowanie fryzury. Przeciwdziała rozdwajaniu końcówek. Regularnie stosowany zapewnia jedwabisty połysk, miękkość, wyraźne wygładzenie i zdrowy wygląd. Bardzo dobry produkt, numer 2.
 cena:10zł/100ml

Moja ocena:
5/5
3.Indola-serum 
Serum na zniszczone końcówki włosów. Serum - fluid na zniszczone końce, zapewnia włosom gładkość i połysk jak lustro, zmniejsza rozdwojenie końcówek nawet o 90%. Pozostawia włosy wygładzone i błyszczące.Produkt dobry w walce o piękne włosy i końcówki. Mój numer 3.
 cena:25zl/50ml

Moja ocena:
4/5
4.Joanna argan oil- serum 
 Serum na końcówki włosów Argan Oil przeznaczone jest do włosów suchych i zniszczonych wymagających szczególnej pielęgnacji. Serum regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone końcówki, redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im zdrowy połysk i miękkość. Przy regularnym stosowaniu przesuszył mi włosy- za to wielki minus.
cena:6,50zł/50ml

Moja ocena:
3,5/5
5. Biosilk- jedwabna kuracja
Naturalny jedwab-odżywka regenerująca zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin. Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy. Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość. Włosy są podatne na układanie. Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska.
Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem.Zawiera alkohol w swoim składzie dlatego może przesuszać włosy.
cena:4zł/15ml

Moja ocena:
3.5/5

Tak wygląda moja ocena tych produktów oczywiście każda z nas ma inną budowę włosa i te produkty mogą tez trochę inaczej na Was zadziałać.

Pozdrawiam Martyna;*

Komentarze

  1. ja uzywam biosilku ,ale i tak koncowki mam tragiczne ,od uzywania prostownicy :/

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jedwab z BioSilk zawiera podobno dużo szkodliwego alkohol. Sama go kiedyś używałam, a teraz mam olejki z Marion. Jestem ciekawa też tego jedwabiu z Delii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem niestety Biosilk ma bardzo duzo alkoholu;/ a jedwab z Delii jak najbardziej polecam;)

      Usuń
  3. Natura Silk miałam i lubiłam, Biovax przesuszał mi włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :)
    chciałam sama sobie podciąć niektóre włosy z "białymi kulkami' i te rozdwojone
    ale nie mam do tego odpowiednich nożyczek :( jak myślisz czy żyletką można obciąć pojedyńcze włosy tak że ich nie uszkodzę? czy do tego nadają się tylko i wyłącznie profesjonalne fryzjerskie ostre nożyczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej;) te z białymi kulkami to włosy zmiażdżone przez tępe nożyczki,więc to oznacza ze ostatnio byly podciete niestety tępymi;/
      nie musisz mieć profesjonalnych nożyczek wystarczy że będą bardzo ostre, możesz zanieśc byle jakie nożyczki do ostrzenia i poprosic by były ostrzone pod kątem obcinania włosów;) lub kupic na allegro lub w rossmannie czasami są za cenę około 10 zł. A z żyletką bym nie radziła próbowac..

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty