Postanowienia wiosenne ♡


Wiosna na dobre zagościła w kalendarzu i za naszym oknem,tak więc czas na małe a może i duże zmiany. I choć sama nie jestem zwolenniczką postanowień ,to tym razem chcę zaryzykować.Postawię sobie kilka celi do których będę zaangażowanie dążyć. Wiosna to najwyższy czas na porządki i postanowienie małych celi czy też może i wyzwań w swoim życiu.Moje postanowienia będą dotyczyły naprawdę różnych aspektów życia.Tak więc zaczynajmy i postanowień dotrzymajmy!



Moim pierwszym postanowieniem będzie to że będę czytać przynajmniej jedną książkę miesięcznie. Jak na razie idzie mi całkiem dobrze, mamy marzec a ja czytam 3 książkę:)

Kolejnym postanowieniem będzie solidna nauka angielskiego. Niestety na studiach kontynuuję język niemiecki, tak więc z angielskim muszę sobie dawać radę sama.
Będę ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu! Tak do lata trochę czasu więc może uda mi się zrzucić brzuszek;D. Jak na razie biegi,fitness, areobik,rower ćwiczenia wzmacniające i trening cardio. Idę powoli ale w dobrym kierunku.
Zapuszczam włosy do wakacji. Ostatni raz podcinałam,a może lepiej powiedzieć ścięłam bo ponad 10 cm to duużo, pod koniec listopada. Jak na razie włosy nie potrzebują cięcia i tym samym motywują mnie do dalszego zapuszczania.
✔  Zacząć rozwijać swoje pasje, robić to co sprawia mi przyjemność. Fotografia, muzyka,maijaże i gotowanie będą moim priorytetem.



 
Na pewno mogłabym postanowić sobie o wiele,wiele więcej rzeczy jednak w takim wypadku mogło by mi sie to nie udać osiągnięcie celu. Jak wiadomo im więcej postanowień tym trudniej, a może i nawet z czasem i niewykonalne by to było. Wydaje mi się że 5 postanowień to odpowiednia ilość do spełnienia, po przeciez nie są to niewiadomo jakie plany. A wiosna to najlepszy czas by wprowadzić zmiany i sprawic by nasze życie było choc odrobinę lepsze. Mam nadzieję że uda mi sie dotrzymać moich postanowień. Trzymajcie kciuki!


Pozdrawiam M;*

Komentarze

  1. zycze wytrwalosci ,swietne postanowienia ,ja tez cwicze <3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę zadowolenia i dumy z dotrzymanych postanowień!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty