Styczniowy Haul ❄ ♡

Styczniowe zakupy
Miesiąc styczeń był dla mnie miesiącem bardzo zakupowym, zakupiłam naprawdę wiele rzeczy.
Część rzeczy to zakupy drogeryjne, część internetowe.
Znajdzie się tu dużo kosmetyków, książek,biżuterii a także dodatków.
Tak więc zapraszam na moje zdobycze zakupowe;)

Kosmetyki

Henna Venita
cena promocja :3,99 -Dayli

-Jedwab do włosów Marion
cena:4,99- Dayli

-cudowny duet od Nivea Diamond Gloss
cena:9,99 - Biedronka

-maseczki BioWax (keratyna, i olejki)
cena:1,99/szt - Biedronka

-najlepsze płatki kosmetyczne Aloe Vera
cena:2,70/120szt. - Biedronka

-perfumy ,które skradły moje serce "Love"
cena:29,99 - Avon




-szampon Isana z Jedwabiem
cena na promocji:3,99- Rossmann



-podkład Rimmel Stay Matt
cena:19,99- Rossmann

-lakier Lemax
cena:2,99- bazarek

Ciuchy
-Tregginsy No name
Cena:29,99- Pepco

-Tregginsy bordowe Tally Weijl
Cena:29,99- Outlet

-Tregginsy beżowe Stradivarius
Cena:29,99- Outlet

Książka

-Cmętarz Zwierząt Stephen King
cena:14,90- księgarnia internetowa znak.pl


Biżuteria/dodatki:

-Kolczyki
cena:2,99- Allegro

-Bransoletka żmijka
cena:3,99- Allegro

-Gumki
cena:4,99/30 sztuk-Rossmann

Złote serduszko
 cena:3,49- Allegro

Złote lusterko
cena:11,99- Allegro

Case kot
cena:3$- Ebay

Kopertówka lakierowana
cena:19,99- elilu.pl


Balerinki lakierowane czarne
cena:29,99- elilu.pl


I to już wszystko na dziś, 
z pewnościa w przyszłym miesiącu bardziej zadbam o bloga 
i nowe posty będą pojawiać się częściej.

Pozdrawiam ciepło;*

Komentarze

  1. rozne farby :)) a zabezpieczam po prostu prasujac, one sie nie zmywaja. Ile zakupow woow ;) tanio udalo ci sie spodnie wyrwac :) i ciekawa jestem tej ksiazki, bo uwielbiam Kinga, ale tytul troche mnie przeraza... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty