Paletka Lovely nude make up kit ♡


Lovely nude make up kit ♡

Dziś słów kilka o paletce Lovely z nowej zimowej kolekcji, która została zakupiona przeze mnie jakiś miesiąc temu w Rossmannie. Paletka składa się z 12 cieni, z czego 3 są matowe a reszta metaliczna lub satynowa.Kosztuje 11,89zł, a jej gramatura to 15,6g. Twórcy tej paletka co można zauwazyc na pierwszy rzut oka wzorowali się kultową paletką Naked UD.






Swatche cieni:

Moja opinia o paletce Lovely:
Po pierwsze cena paletki zwala z nóg, jest tak niska że aż szkoda nie brać. Po drugie cienie ,są dobrze pigmentowane i przede wszystkim trwałe. Odrobinę się obsypują ,jednak dla mnie to nie jest przeszkoda. Kolory są neutralne i przechodzą stopniowo w bardziej wyrafinowane.Znajdziemy piękne matowe nudziaki jak i przykuwające uwagę metaliczne cienie.
Cienie świetnie się nakłada  i łatwo rozciera. Można nimi zrobić piękny dzienny delikatny makijaż jak i mocniejszy wieczorowy make up. Paletka idealna dla osób które dopiera zaczynają swoja przygodę z makijażem.

Moja ocena paletki:
  ★★★★

 Produkt z pewnością godny polecenia;)

Pozdrawiam;*


Komentarze

  1. mam pytanie dotyczące włosów. jak je zagęszczasz ? masz jakieś sprawdzone kosmetyki, które nadają objętość ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam sobie wyobrażać jakie to cudne makijaże stworzę.. a nawet jej nie mam! ;p Paletka wędruje na moją chciej-listę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja bardzo zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie prezentuje się ta paletka <3 Jak ją spotkam to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostępna w rossmannie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz juz raczej nie,wydaje m sie ze tylko na 1 sezon była, choć można sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj to szkoda :( ale pójdę poszukać.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty