Nowości w mojej kosmetyczce

 
 Dziś kilka nowości z mojej kosmetyczki i nie tylko.
 Będą do zakupy drogeryjne i internetowe. Serdecznie zapraszam.

Małe zakupy z Rossmanna:
 1.Isana lakier do włosów
2.Lovely maskara Curling Pump up

No i oczywiście nie mogło zabraknąć i jej ,mam i ja;)
3.Paletka Lovely Nude make up kit


Zakupy internetowe:

 1.,2. kredka do oczu i ust numer 24 i 47
3.,4. pędzle Concealer brush,Shading brush ALI

Zakupy z Biedronki:



1.Żel peeling normalizujący
2.Świeca La Rissa wanilia-pomarańcza



Zakupy z Second handu:




Zakupy z internetowej księgarni Znak.pl:
Skorzystałam z promocji ,były dwie:50% na całe zakupy lub co druga książka - 99%,
 i kupilam 4 książki ;)






No i to na tyle odnośnie dzisiejszego postu!
Miłego dnia Wszystkim;)


Pozdrawiam;*

Komentarze

  1. Uwielbiam ten tusz z lovely ;D A ile kosztowała paletka?

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niecałe 11 złoty;) ale jest boska mimo niskiej ceny!

      Usuń
  2. No proszę jakież zakupy udane!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. :D a nie ruluję się na oczach ??? w sensie cień :) Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. książki <3 super promocję dorwałaś

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty