Wygrana u Czerwonej filiżanki ;)



Dziś szybki post w którym się trochę pochwalę, ponieważ ostatnio wygrałam rozdanie u Czerwonej Filiżanki! Jest to moje drugie wygrane rozdanie wcześniej wygrałam u CosmeFreak. ;) Tak więc teraz pochwalę się Wam co było w mojej paczuszce!




 A teraz co znalazłam w środku:

1.Amber Gel Peeling z SPA


2.Bransoletkę


3.Kolczyki


4.Katalog La Roche- Posay


5.Dedodorant w kulce Pur Blanca


6.Maska czekoladowa z Starej Mydlarni


7.Czekolada Belgijska


8.Krem z Ziaji.



Jestem baardzo ale to bardzo zadowolona z wygranej i z samej zawartości paczuszki ;))
A na koniec serdecznie Was zapraszam Was na bloga Czerwonej filiżanki!



Pozdrawiam Martyna;*

Komentarze

  1. Gratuluję wygranej, wszystko wygląda wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałaś już czegoś? Jestem ciekawa opinii:D Cieszę sie, że sprawiłam Ci radość:D i dziękuję za reklamę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolady już nie ma;P Bransoletkę tego samego dnia już ubrałam i dziś piling użyłam;) pięknie pachnie;) a maska z starej mydlarni czeka na jakąś fajna okazję.

      Usuń
    2. maska czekoladowa naprawdę jestem ciekawa Twojej opinii. A co jak na razie najbardziej się spodobało?

      Usuń
  3. Smakowicie wygląda ta maska czekoladowa :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty