Dary losu, czyli niespodziewane przesyłki ❤


Dziś mały, krótki i spontaniczny post, czyli o przesyłkach których się nie spodziewałam, a zostałam mile zaskoczona. Tak więc zaczynajmy;)

Beautikon.com


Zestaw 7 próbek koreańskich kosmetyków do twarzy IT'S SKIN .
- 2 ml Power 10 Formula VC Effector – rozświetlające serum do twarzy z witaminą C
- 2 ml Power 10 Formula CO Effector – ujędrniające serum do twarzy z kolagenem
- 2 ml Power 10 Formula GF Effector – głęboko nawilżające serum do twarzy
- 1 ml Power 10 Formula PROPOLIS – odżywczo-regenerujące serum do twarzy z miodem i propolisem
- 1,5 ml Prestige Crème D’Escargot – Ekskluzywny krem do twarzy zawierający ekstrakt z wydzieliny ślimaka
- 1,5 ml Prestige SYN-AKE AGETOX CREAM – liftingujący krem do twarzy zawierający wyciąg z jadu węża
- 3 ml MangoWhite Peeling Gel – peeling do twarzy





 Opearol
Pomadka ochronna do ust z naturalnym olejem z wiesiołka.




Janke Candle
Przesyłka z tartami Jankee Candle, których produkty można nazwać substytutami Yankee Candle .
W paczce znajdowały się 4 tarty o przepięknych zapachach:
1.Peach
2.Tropical fruits
3.Mandarin
4.Grapefruit





I to juz na tyle odnośnie tego krótkiego postu.
Miłego dnia Wszystkim;)

Pozdrawiam;*

Komentarze

  1. Te woski to jako test przyszedł? Wygrana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, sama zamówiłam ale zaskoczyło mnie to że już następnego dnia je miałam;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty