Lśniące wlosy. Jak miec lśniące włosy? ♡


Pragniesz by twoje włosy biły blaskiem? Brakuje im połysku? A może marzą Ci się idealnie lśniące włosy? Jeśli tak, to post dla Ciebie. Zapraszam do lektury;)
Mama dla Was kilka rad, dzięki którym Twoje włosy będą bardziej lśniły.

1.Stosuj maski i odżywki które w swoim składzie mają olejki.
2.Zaopatrz się w dobrą szczotkę dla swoim wlosów, najlepsza będzie z naturalnego włosia lub Tangle Teezer.


3.Myjąc wlosy do ostatniego plukania używaj zimnej wody,dzięki temu łuski twoich wlosów zostaną zamknięte i będą  bardziej lśnić.
4.Stosuj płukanki, twoje włosy je pokochają. Pokrzywowa, rumiankowa, piwna a może miodowa? Jest tyle płukanek że z pewnością znajdziesz coś co spodoba się twoim włosom.
5. Po umyciu stosuj jedwab lub serum na końcówki wlosów.
Dzięki temu będą miękkie i nie będą się plątać, będą wyglądać zdrowo i będą błyszczeć.


 6.Dobrym sposobem na lśniące włosy są domowe maseczki. Z jajka, z kefiru, miodu, czegokolwiek.
7. Podcinaj włosy tak często jak tego potrzebują. Zdrowe włosy to lśniące włosy.

8.Stosuj sok z cytryny na włosy ,do ostatniego płukania,doda im to naturalnego blasku.
9.Pamiętaj o odpowiednim nawodnieniu organizmu.Zadbaj o odpowiednie nawilżenie także od wewnątrz.
10.Olejuj wlosy, to najlepszy i najszybszy sposób na lśniące wlosy. Przed każdym myciem nałóż jaki kolwiek olejek na wlosy, doda to im miękkości i blasku.


11.Unikaj wysokich temperatur.  Jeśli chcemy, żeby nasze włosy lśniły, musimy dbać o to, żeby łuski włosów były zamknięte! Jak temu zaradzić? Unikając ciepła, gdyż właśnie pod jego wpływem łuski otwierają się.
12.Jeżeli farbujesz włosy to zamień swoją farbę na hennę efekt bardzo podobny tylko henna nie niszczy twoich wlosów a dodatkowo je nawilża i nabłyszcza.


No i to na tyle odnośnie moich sposobów na lśniące włosy;)
Może i Wy macie jakieś swoje sekretne triki na włosy?

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;P moje włosy są zbyt wymagające w tej kwestii

      Usuń
  2. Przyczepiłabym się do większości puntow ;p Każdym ma inne włosy i każdemu co innego służy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam że każdemu to pomoże dzielę się opinią na własnym przykładzie, więc nie masz się czego czepiać;)

      Usuń
    2. Nie czepiam się tylko wyrażam swoje zdanie i nie bierz tego do siebie :) Nie każdy olej każdemu pasuje są różne grupy olejów więc nie powinno nakladać się jakiegokolwiek bo może to poskutkowac mega puchem, co nie znaczy ze nie nalezy probowac, moje włosy baaardzo nie lubią płukanek i nie tylko moje ;p Proteiny w postaci mleka miodu jogurtu jajek też nie każdemu słuzą, maski na bazie olejów niektóre włosy obiążają, ja czesze włosy grzebieniem drewnianym i nie potrzebuje nic więcej :) Dlatego nalezy probowac i kombinowac co dla kazdego jest dobre, kazde wlosy sa inne i cos innego lubia. Nie miałam na celu obrażenia cie i dokuczenia tobie :) Pozdrawam :)

      Usuń
  3. Dlaczego skasowałaś mój komentarz, przecież nie obraziłam cię tylko wyraziłam swoją opinie:) Boisz sie krytyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie skasowałam, Ps. nie wiem czy wiesz że istnieje coś takiego jak moderacja komentarzy przez właściciela bloga ,ja mam tą opcje włączoną i każdy komentarz przed opublikowaniem czytam, by zaoszczędzić innym chamstwa itp.

      Usuń
    2. W takim razie zwracam honor, większość osób ma tę opcje wyłączoną a ja miałam wrażenie że komentarz się dodał, mój błąd :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty