Szczoteczka do mycia twarzyz BeBeauty


Cześć Wszystkim ;*
dziś mam dla Was recenzje produktu a może i bardziej gadżetu do twarzy bo nie jest to rzecz niezbędna ale bardzo pożyteczna i całkiem przyjemna w użytkowaniu. Zapraszam wszystkich ciekawych do dalszej części posta do recenzji.

 Od producenta:
Dobroczynny masaż i delikatne oczyszczenie. Delikatne włókna peelingu łagodnie usuwają martwe cząstki naskórka, podczas gdy wypustki masujące zapewniają pobudzający ukrwienie masaż twarzy. Porada od profesjonalisty: najpierw nawilż twarz, następnie wykonuj myjką ruchy okrężne na skórze. Optymalne rezultaty uzyskuje się w połączeniu z produktem do oczyszczania skóry.

 

Moja opinia:
Mała, poręczna gąbeczka mieszcząca się idealnie w dłoni. Ma delikatne silikonowe wypustki które dobrze i dokładnie oczyszczają skórę twarzy oraz szyi delikatnie ją przy tym masując. Wystarczy zmoczyć ją w wodzie a następnie nałożyć odrobinę żelu, produkty dobrze sie pienią na gąbce. Gąbka nadaję sie do codziennego stosowania a nawet do stosowania rano i wieczorem bo ma dewlikatne wypustki które nie podrazniają skóry. Gąbeczka bardzo fajnie nadaje sie też do mycia pędzli, ułatwia i dokładnie domywa pędzle.
Moim zdaniem całkiem fajny gadżet dodatkowo cena i dostepnośc jest jak najbardziej w porządku, bo gabeczka dostępna jest w każdym Rossmannie za cenę 5 złotych.
Polecam !

Moja ocena: 
5/5 



Komentarze

  1. Ja jakoś nie używam takich gadżetów do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i świetna jest :) dużo lepsza niż ta różowa z dłuższym trzonkiem mam nadzieję że wiesz o którą mi chodzi :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty