5 kultowych kosmetyków do makijażu


Cześć;*
dziś przygotowałam dla Was listę 5 najbardziej pożądanych, najbardziej popularnych luksusowych kosmetyków do makijażu wszech czasu. Luksusowych nie tylko ze względu na nieziemskie działanie i cenę ale i na ich dostępność. Zapraszam ;)

1.Meteorites Guerlain 
Jeden z najpopularnijszych w urodowym świecie puder w kulkach który delikatnie rozświetla. Z pewnością jest marzeniem nie jednej kobiety. Ciekawostką jest to że przed uzyciem produktu trzeba nim wstrząsnąć a pyłek pozostały na ściankach jest właściwym produktem który zdejmujemy pędzlem i bezpośrednio nakładamy na twarz.Dostępny za cenę: 250zł/25g.
 2.Bikor Ziemia Egipska
Puder a także bronzer. Produkt o super składzie, zawiera w sobie między innymi kwas hialuronowy, dwa olejki, witaminę E. Idealnie nada się do wyrównania kolorytu skóry a także do nadania efektu opalenizny. Cena:170zł/ 14 g

3. Naked Urban Decay
Tak o tej paletce słyszał już chyba każdy,to super napigmentowane nie obsypujące się cienie. Dobrze się rozcierają i idealnie się łączą. Można z nich stworzyć makijaże dzienne i bajkowe makijaże wieczorowe.Dostępne są w 3 wersjach kolorystycznych. Cena:199zł/12 cieni
 


4.Beautyblender
Niezwykła gąbka która wkradła się w miejsce pędzli do makijażu. Rewelacyjna do nakładania podkładu,pudru,korektora a nawet różu. Od kilku dobrych lat jest o niej głośno i na pewno długo jeszcze będzie. Cena:70zł/szt.
 


5.The Balm Mary Lou Manizer
Rozświetlacz dający efekt tafli wody na policzkach, czy to możliwe? Tak z The Balm tak. Nadający sie nie tylko do rozświetlania twarzy ale i jako cień do powiek. Achów i ochów nad tym produktem jest pełno w internecie. Bardzo szybko zdobył swoja sławę.
Cena:70zł/ 8,5 g 

Odnośnie kultowym kosmetyków to już wszystko.Mam nadzieję że post Wam sie spodobał. 
Wkrótce pojawi się następny!

 

Komentarze

  1. Od Bikoru chyba już bardziej popularna jest Bahama Mama :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziemia egipska mnie nie zachwyciła, beauty blender kompletnie się u mnie nie sprawdził, a reszta mnie nie kusi ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie miałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty