TAG: I ❤ Spring


Dziś lekki jeszcze wiosenny post, który juz od bardzo dawna zamierzałam zrobić i coś zrobić nie mogłam, a mowa tutaj o Tagu: I love Spring, czyli za co uwielbiam wiosnę.
Wiosna  nadeszła pełną parą a już wkrótce mamy lato tak więc najwyższy czas na to by opowiedzieć Wam trochę dlaczego kocham wiosnę. 
Let's go.

 1. Ulubiony wiosenny lakier?
Róże na paznokciach, Vipera oraz Wibo królują w tym okresie.
(Nie)Zwyklak z Vipery, piasek z Wibo.

2.Ulubiony produkt do ust?
Rumiankowa Alterra idealna do nawilżenia ust a pomadka od Mua idealna do ich podkreślenia.
 

3. Ulubiona wiosenna sukienka?
Zwiewna,lekka ,dziewczęca mój hit na wiosnę. Zakupiona na Szafomania.pl

4. Ulubiony kwiat?
Bez konkurencyjnie wygrwają konwalie.
 

5. Ulubiona wiosenna świeca?
Black Coconut ciężki,słodki, męski zapach idealny na wiosenne wieczory.
 

6. Z czym Ci się kojarzy wiosna?
-słońce
-majówka
- śpiew ptaków
-zielona trawa
-urodziny
-radość
 
7. Ulubione wiosenne akcesoria/buty?
Zwykle białe trampki,ładnie wyglądają i sa najwygodniejsze po słońcem.
 
8. Ulubiona muzyka na wiosnę?
Pokochałam Bastille i Sia,mogę ich słuchac cały czas.

 
 
9. Jaka jest u Ciebie wiosna?
Gorąca,zimna,słoneczna,pochmurna no i pięęękna !
Dużo zieleni wokoło.
 
10. Co według Ciebie jest najlepsze we wiośnie?
Wiosna to najpiękniejsza pora roku, widok za oknem najlepszym widokiem świata.

11. Czy lubisz wiosenne porządki?
Lubię! Czuje się dobrze w porządku, gdy mam wszystko poukładane i na swoim miejscu.
  

12. Twoje plany na wakacje.
Tylko i wyłącznie porządnie odpocząć.



Na dziś to już wszystko;)
Z braku czasu, chociaż za taki szybki i lekki post się zabrałam, aby nie robić tu dużej pustki, i odstępu między publikacjami postów. Mam nadzieje że na razie Was to zadowoli już wkrótce ( zaraz po sesji) ruszę znów pełną parą oczywiście jak najbardziej w tematyce kosmetyków.

Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty