Moje ulubione cienie i paletki cieni do powiek ♥


Dzień Dobry ! W tym poście pokaże Wam i też trochę pochwalę się Wam moją kolekcją cieni do powiek. Może i nie jest to jakaś ogromna kolekcja to i tak chcę ją Wam pokazać. 
Znajdą się tu naprawdę różne firmy: NYC,MUA, Elle, Lovely a także Maybelline. Mam 4 duże paletki,jedną w wersji mini, dwa cienie podwójne i jeden pojedyńczy kremowy.

Pojedyncze i podwójne cienie

1.Cień z Maybelline jest bardzo mocno napigmentowany, jest to cień w kremie, dobrze się aplikuje i rozciera. Jest bardo trwały i wydajny. Ma wykończenie satynowe, jest to brąz lekkimi drobinkami złota.
2. Cień z Lovely to cień prasowany o lekkiej  konsystencji kremu, jest dobrze napigmentowany choć mniej niż cień z Maybelline. Piękny brązowy i złoty kolor o wykończeniu satynowym.
3.Cień z Elle to cień prasowany o lekkiej konsystencji i delikatnym kryciu. Cień podwójny o kolorze brudnego różu i rudego złota. Ma wykończenie matowe.


Mini paletka NYC:
W tej paletce znajdują sie 4 cienie, paletka nazywa sie Union Square. Cienie są prasowane o lekkiej konsystencji kremu, są dość dobrze napigmentowne, mają wykończenie satynowe.




Duże paletki
W skład tych apletek wchodzi jedna paletka No name, jedna paletka z Lovely nude make up kit i dwie paletki z MUA : Heaven and Earth i Undress me too.
 

Recenzja paletki Heaven and Earth ma już swoja recenzje i znajdziecie ją tutaj: klik

Paletka MUA Undress me too, także doczekała sie swojej recenzji, więc więcej już nie będe o niej wspominać: klik.


Paletka z Lovely została juz zrecenzowana więc jeśli chcesz wiedziec o niej więcej to zapraszam tu: klik.

Czwartą paletka jest paletka No name która jest jedyna tak kolorową paletką w mojej kolekcji, to pierwsza paletka którą kupiłam;) Cienie są słabej jakości,lekko kryją i nie są trwałe, mają wykończenie matowe.



Odnośnie moich paletek to już wszystko, jak widać dość dużo tego jest i jak na razie to mi w zupełości wystarcza i na pewno wystarczy na baardzo długo. 
A wy macie jakies swoje ulubione cienie lub paletki z cieniami?





Komentarze

  1. uwielbiam cienie mam ich tony:) Maybelline tattoo lubie bardzo, mam chyba wszystkie kolory, a mua chce kupic bo wszyscy chwala. Moje ulubione cienie to mac, chanel, dior, a z tanich joko i inglot

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty