Paletka MUA Heaven and Earth


MUA Heaven and Earth

Dziś kilka słów o paletce MUA Heaven and Earth. 
Z której jestem mega zadowolona.
Jest to paletka 12 perłowych cieni w odcieniach brązu i beżu. Cienie się nie obsypują i są trwałe.
Koleją zaletą tej paletki jest jej cena bo kosztuje ok.20zł.

Kilka słów od producenta:
Znajdziesz tutaj kompozycję najbardziej neutralnych kolorów, które pasują do każdego koloru oczu. Od bardzo jasnych odcieni beżu przebrniesz przez delikatne brązy i skończysz na ciemnych kolorach ziemi. Paleta jest bardzo poręczna, wygodna w podróży. Cienie są bardzo trwałe, nie osypują się. 




Swatche cieni:







Zalety tych cieni:
-trwałość
-pigmentacja
-cena
-duża gama kolorystyczna 
-dobrze sie rozcierają
-są wydajne

Minusy paletki MUA:
-trudna dostępność jedynie online 

Ocena paletki MUA :
5/5 
 ★★★★

Jestem bardzo zadowolona z zakupu paletki, mam nadzieje że będzie mi dłuugo służyła.I niestety marzy mi się już kolejna co mnie nie dziwi, myśle o Undress To Me;)
 Ktoś z Was już ją miał/ ma? Chętnie wysłucham opinii o niej.

Pozdrawiam;*

Komentarze

  1. Ja mam tą firmę na wyciągnięcie ręki a za każdym razem kiedy odwiedzam ich stoisko tych paletek nie ma;/ Rozchodzą się jak ciepłe bułeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz dobrze! a z tymi paletkami to się nie dziwie;P

      Usuń
  2. Cienie są świetnie napigmentowane. Szkoda, że charakteryzują się perłowym wykończeniem, ponieważ chętnie przygarnęłabym zaprezentowaną paletkę:) Jej kolorystyka idealnie trafia w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety żaden cien w tej paletce nie jest matowy;P

      Usuń
  3. Mam bardzo podobną paletkę Sleek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty