And the winner is..



I nadszedł czas na ogłoszenie wyników 2 już konkursu na moim blogu;) Wszystkie nadesłane odpowiedzi przez Was były oczywiście poprawne- czego gratuluję Wam. W rozdaniu wzięła udział garstka osób,ale dzięki temu miałam mniej pracy, a każda osoba z Was większe szanse na wygraną!
Tak więc nie przedłużając zaprezentuję Wam 3 zwycięzców. Zwycięzcy zostali wylosowani drogą losową;)

1.Stacja Sto Słów


2.Magdalena B.

3.Czerwona filiżanka


Drodzy zwycięzcy proszę Was o jak najszybsze podanie mi Waszych danych do wysyłki na mój adres email: martyna.wolna@wp.pl, oraz o wybranie sobie jednej z dwóch książek konkursowych. W emailu prosze podac adres oraz tytuł wybranej książki. Im szybciej otrzymam od Was adresy tym szybciej dostaniecie narody! Może i nawet jeszcze na Mikołaja.

Wszystkim serdecznie dziękuję za udział! 
I życzę powodzenia w kolejnych konkursach;)



Pozdrawiam Martyna ;*


Mam nadzieje że aż tak mocno cieszyć sie nie będziecie;)

Komentarze

  1. Ślicznie dziękuję! Ciężki orzech mam do zgryzienia... którą wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jaki masz gust;) Musisz sama podjąc tą decyzję;)

      Usuń
  2. Dziękuję! Książka dotarła:
    pochwaliłam się:)
    Pozdrawiam i zapraszam

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty