Konkurs z książkami . Zapraszam ❤

Nadszedł czas na kolejny szybki konkurs na moim blogu ! Będzie on zrealizowany dzięki firmie Fitomed,
która jest patronem tego konkursu;)







Nagrodą dla uczestników jest wybrana książka Piotra Kołodziejczaka :"W kajdankach namiętności" lub "Nie rób mi tego". Zwycięzców będzie aż 3. Z pewnością będzie to miły upominek przed świąteczny !

Przejdźmy więc do samego zadania konkursu;)
Przede wszystkim należy wysłuchać teledysku Uliashy- Nie pozwól i
 odpowiedzieć na jedno istotne pytanie: Widok jakiego miasta ukazuje się ok. 1:40 sek. w teledysku „Nie pozwól”?


Dodatkowo możecie zaobserwować mój blog, co zwiększy Waszą szansę na wygraną;)

Odpowiedzi oczywiście nie zostawiacie tutaj pod spodem, tylko wysyłacie ją na mój adres e-mail:
martyna.wolna@wp.pl

W tytule wiadomości proszę o wpisanie "KONKURS FITOMED", natomiast w treści niech się znajdzie odpowiedź na pytanie oraz imię, a jeżeli dodatkowo zaobserwowałyście mój blog to proszę o podanie nicku;)

Regulamin konkursu:
1.Konkurs trwa od 18.11 do 2.12.2013 do godz 23.59.
2.W konkursie może wziąć udział każdy kto ma bloga lub konto google.
3.Podstawowym warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest udzielenie odpowiedzi na pytanie ( 1pkt)
4.Dodatkowo można zaobserwować mój blog ( 1pkt)
5.Laureatów będzie 3 i każda z tych osób będzie mogła wybrać nagrodę z pośród 2 książek.
6.Odpowiedzi wysyłane powinny być na mój email.
7.Wyniki będą ogłoszone następnego dnia;)

Zapraszam Was jeszcze raz do udziału w konkursie, nagrody naprawdę warte zachodu. A wszystkim uczestnikom życzę powodzenia  i trzymam za Was kciuki ;)



Pozdrawiam Martyna;*


Komentarze

  1. Szkoda, że nie wiadomo co to za książki ale już pisze maila:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiadomo u góry jest napisane;) a osoba która wygra ma do wyboru jedną z dwóch;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny konkurs! wezmę udział ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłam się, oraz zapraszam do siebie także na konkurs :)

    http://matka-patrzy-matka-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty