Halloween propozycje ozdób ❤


Dziś pierwszy post listopadowy, który miał sie ukazać jeszcze w październiku ale niestety ukazał się dopiero dziś, oczywiście z braku czasu. W tym poście mam dla Was kilka propozycji ozdób i dekoracji na Halloween . A na końcu pokażę Wam moją interpretację i mój kostium Halloweenowy.
Tak więc zaczynajmy!



Dynie, nietoperze, pająki to rzeczy o których nie możesz zapomnieć dekorując swoje mieszkanie na Halloween, dodatkowo możesz użyć sztucznej krwi ,lampionów ze starych słoików, duszków, starego świecznika, propozycji jest naprawdę mnóstwo wystarczy chwila czasu i odrobina kreatywności.

A teraz pokażę Wam moją interpretację;)


A na koniec nie tylko mój kostium;)



Pozdrawiam ;**

Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty