Astor Skin Match Protect



Cześć Kochani; *
dziś słów kilka o produkcie który zakupiłam na tych wielkich promocjach w Rossmannie. Co ciekawe produkt kupiłam całkiem przypadkiem w zamian za podkład który chciałam kupić a niestety już go nie było i powiem Wam że jestem z tego produktu bardziej zadowolona niż z tych  produktów które kupiłam planowo. W grudniu trochę go potestowałam i teraz powracam do Was z jego recenzją.  Zapraszam Was do dalszej części.



Od producenta:

Podkład zapewniający naturalny efekt idealnej cery. Gwarantuje 24H nawilżenia. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Przetestowany dermatologicznie. Podkład:
-daje piękny, naturalny efekt i całodzienną ochronę dzięki unikalnemu, potrójnemu kompleksowi ochronnemu.
- nawilża do 24 godzin
- zawiera substancje przeciwutleniające
- zawiera filtr SPF 18
- oddychająca formuła 



Moja opinia:
Pierwsze co przykuło moją uwagę to szklane opakowanie, jak dla mnie to plus. Pojemność produktu jest standardowa, czyli 30 ml. Produkt ma pompeczkę, przez co lepiej i przyjemniej się go aplikuje . Produkt ma bardzo przyjemny zapach, ciężko określić jaki, jak dla mnie jest  słodko/owocowy. Podkład ma dość kremową ale i nawilżającą konsystencję, dobrze się rozprowadza. Produkt ma średnie krycie, dobrze wyrównuje koloryt skóry,ładnie ją rozświetla jednak nie zakrywa większych nieprzyjaciół. Ma wykończenie wymagające delikatnego przypudrowania. Jest trwały mi utrzymuje się w dobrym stanie od 6-8 godzin, uważam że jak na produkt za taką cenę to i tak jest dobrze. Podkład nie tworzy efektu maski ani nie zapycha cery.

Cera bez podkładu i z podkładem:

Zalety produktu:
-ma wygodną pompeczkę
-dobra,kremowa konsystencja, dobrze się rozprowadza
-nie ciemnieje na twarzy
-delikatnie dopasowuje się do kolorytu skóry
-ma przyjemny zapach
-delikatnie nawilża i rozświetla skórę
-jest dość trwały
-dostępny w wielu odcieniach (ja posiadam 200 nude)
-ma SPF 18
-nie zapycha anie nie tworzy efektu maski


Wady produktu:
-nie kryje większych nieprzyjaciół na buzi
-wymaga delikatnego przypudrowania

Moja ocena produktu:
5/5


Jak dla mnie produkt prawie idealny, bardzo ciesze się że kupiłam go i dzięki temu znalazłam super podkład. wydaje mi się że sprawdzi się wielu z Was bo jest naprawdę dobry. Polecam :)



PS.jakoś zdjęć w najbliższym czasie nie będzie zwalać z nóg, niestety zdjęcia będą robione telefonem, bo mój aparat od końca grudnia jest w naprawie. Dlatego też w grudniu w pewnym momencie urwały się posty. Tak to właśnie dzięki niemu :)





Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty