❄ Lista 15 filmów świątecznych ❄


Cześć Kochani! 
święta coraz bliżej dlatego przesyłam Wam na te długi zimowe wieczory listę świątecznych filmów, które warto obejrzeć. Z pewnością niektóre już znacie i kojarzą Wam się tylko i wyłącznie ze światami ale myślę że znajdą się takie których jeszcze nie widzieliście Serdecznie zapraszam !


1.Kevin sam w domu


2.Kevin sam w Nowym Jorku


3.Frozen


4.Express polarny


5. Charlie i fabryka czekolady


6.Grnich. Świąt nie będzie.




7.Listy do M


8.Listy do M2


9.Rodzinny dom wariatów



10.Pada Shrek


11.Opowieść wigilijna


12.Jack Frost


13.Dziadek do orzechów


14.Last minute


15.Święta last minute



Jak widać na liście znajdują się i filmy jak i filmy animowane. Znajdzie się tutaj coś dla dorosłych i dla dzieci. Są tu klasyki jak Kevin sam w domu, jak i nowości np. Listy dol M2. mam nadzieję że lista Wam się przyda. Jakie są wasze ulubione filmy na święta ?
Co mi polecicie?


Komentarze

  1. Prawie wszystkie oglądałam, prócz "Rodzinnego domu wariatów". Lubię takie filmy, a moimi ulubionymi z tej listy są polskie propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie kevin to pozycja obowiazkowa na świeta.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty