Szaleństwo w Rossmannie, czyli promocja - 55%



Cześć Moi Drodzy;)
Jak co pół roku Rossmann przygotował dla nas promocje, w której produkty do makijażu są za połowę ceny a nawet jeszcze trochę mniej. A więc kto zabroni kobiecie trochę poszaleć i wydać miliony monet na kosmetyki. W końcu raz się żyje:) W tym roku postanowiłam zaoszczędzić sobie tych tłoków, przepychania i szarpania przy szafach z kosmetykami i złożyłam zamówienie w drogerii internetowej i powiem Wam, nie żałuje, jestem mega zadowolona i zamawiać już będę zawsze przez internet. Zamówienie złożyłam koło 15 i niespełna 3 godziny później moja paczka była już do odbioru. Szybko i wygodnie bez żadnego stania w kolejce czy walki o kosmetyki.


Produkty otrzymałam zapakowane w szczelnie zamkniętą torbę, wszystkie nowe i nie otwarte. A teraz czas się pochwalić na co się skusiłam tym razem. Większość z tych rzeczy miałam już wcześniej i zakup ich był po prostu pewniakiem, lecz kilka z tych produktów kupiłam w ciemno, czas pokaże czy było warto.


Część pierwsza, która pozwolę sobie nazwać pielęgnacją, trzy z tych czterech kosmetyków już miałam wcześniej i byłam bardzo zadowolona.
Miałam:
1.Serum do rzęs Long4Lashes- mega hicior polecam, rzęsy po kuracji długie i gęste-79,99 35,99/3 ml
2.Serum z Eveline jak dla mnie to idealna baza pod tusz do rzęs- 14,99 6,75 /10ml
3.Odżywka do paznokci z Eveline Mocne i lśniące jak diament, też bardzo dobry produkt. Sprawdzi się u osób z łamliwymi i słabymi paznokciami- 12,59 5,65/12 ml
Nowość u mnie:
1.Baza matująca i zmniejszająca widoczność porów z Lirene-29,99 13.49  /30ml


Drugą cześcią jest kolorówka. Czyli najlepsze na koniec!
1.Podkład Bourjois Healthy mix mój hicior, dokładnie to jest moja trzecia buteleczka i jak na razie nie zapowiada się na żadne zmiany więcej o nim tutaj (klik). Cena 62,99 28,35 zł/30 ml
2.Tusz do rzęs Currling Pump Up od Lovely do mój ulubieniec od kilku lat, tak od kilku lat. Zaczęłam go używać zanim jeszcze zrobiło się o nim głośno w internecie. Więcej o nim tutaj klik. 12,99 5,85/ 8ml
3. Dark Chocolate od Lovely, nowość w Rossmannie, postanowiłam wypróbować, zobaczymy jak się sprawdzi. Cena 23,69 10,67.
4. Milion Dollar Lips Najlepsze pomadki matowe na świecie, uwielbiam je. Do tej pory miałam nr 6, czyli zgaszony, brudny róż- idealny na co dzień. Postanowiłam zakupić drugą sztukę oraz trochę zaszaleć z jasnym odcieniem fuksji nr 2,ten kolor to kolejny strzał w dziesiątkę. Cena 13,79 6,21/ 3ml. 
5. Różowe perełki od Miss Sporty czyli lakiery do paznokci,nowość dla mnie, nie miałam ich wcześniej. Zakupiłam kolor 7187 i 7199, Cena - 6,99 3.15 /7 ml
6. Mój kolejny ulubieniec z przed lat- tusz do rzęs z nieziemska szczoteczką Miss Sporty Studio Lash. Więcej o nim tu (klik) Cena 13,99 6.30/ 8 ml.



Z moich szaleństw rossmannowskich to już wszystko. Jak to mówię do następnej promocji nic nie kupuję :) Mam zapasy na pół roku. A Wam co udało się upolować? Chętnie się dowiem.


Pozdrawiam, Martyna

Komentarze

Popularne posty