Nowości u mnie ❤ Kwiecień 2016



Cześć Wszystkim ;*
witam Was po miesięcznej przerwie, w natłoku szkoły, pracy i pisania pracy licencjackiej, prowadzenie systematycznie bloga jakoś niestety nie jest mi po drodze. Jednak będe pisać dalej w tedy gdy czas mi na to pozwoli. Dziś zapraszam Was na trochę innego posta, dziś będzie o tym co ostatnio udało mi się upolować. Będą to zdobycze z całego kwietnia, głownie zdobycze z Rossmanna z wielkiej promocji -49%. Zapraszam ;*

Na początek ROSSMANN -49% 

 -Rozświetlacz Wibo Royal Shimmer
-Róż z Lovely Oh Oh Blusher
-Kuleczki rozświetlająco- korygujące od Wibo Star Glow 
- Pokład Bourjois Healthy Mix nr 52
-Transparentny żel do Brwi z  Wibo
-Maskara Eveline So Glamour
-Maskara Eveline Volumix Fiberlast

Myślę i myślę czy aby na pewno czegoś jeszcze nie kupić, a pod słowem czegoś mam na myśli jeszcze jednego tuszu. Bo na ostatniej promocji, czyli usta i paznokcie nie mam zamiaru nic a nic kupić bo nic mnie po prostu nie interesuje, więc może i  tu bardziej zaszaleje jeszcze, kto wie: )

Tutaj kilka sklepów: Avon, Apteka Zico, Ezebra 

 -Odżywka do paznokci Z Golden Rose Black Diamond, już dawno chciałam ją wypróbować ale ciągle nie miałam po drodze !
-Konturówka od Essence w kolorze  Wish me a Rose
-Konturówka w kolorze Satin Mouve, nawet nie wyobrażacie sobie jak długo polowałam na ten kolor
-Woda toaletowa Cherish, mój ulubieniec dokładnie od roku <3 font="">
-Serum do rzęs od Long 4 Lashes -> deal życia polecam kupować w aptekach 




Jak widać trochę nowości w tym miesiącu mi sie uzbierało, co oznacza wielkie testy i dużo recenzji na blogu, jak widać zawsze można  jakoś usprawiedliwić większe zakupy :) 
A Wy co kupiłyście na promocjach w Rossmannie/ Hebe/ Naturze? Chętnie posłucham.



Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty