Co przeczytałam w tym roku cz.2


Cześć Wszystkim ;*
dziś mam dla Was kolejną dawkę książek które przeczytałam w ostatnim czasie. W tej liście znajdzie sie 6 pozycji,niektóre są naprawdę dobre inne mniej. Postaram sie Wam je krótko zrecenzować własnymi słowami. Zapraszam ;*

1."Pamiętnik" Nicholas Sparks
Przepiękna historia o prawdziwej miłości, miłości która zrodziła się zaraz po II wojnie światowej. Wszystkie te wspomnienia zostały zapisane w pamiętniku, aby sami autorzy o nich nie zapomnieli. Powieść rozpoczyna się od sceny w której pewien mężczyzna czyta pamiętnik schorowanej kobiecie,która przebywa w szpitalu. Tu tu zaczyna się cała podróż w przeszłość. Książka napisana bardzo przystępnym językiem, pełna naprawdę ciekawych sentencji i cytatów.
Jak dla mnie książka: 5/5

2."Na rozstaju dróg" Richard Paul Evans
Kolejna ksiązka zapadająca w pamięć- na długo. Jest forma dziennika z podróży po Ameryce mężczyzny, który stracił dosłownie wszystko. Żonę, dom, pracę. Wszystko w jednym czasie. Czy zatracił także część siebie? Bardzo ciekawa książka, dająca dużo do myślenia. Jeden z moich faworytów.
Moja ocena ksiązki: 5/5

3."Koliber i jaskółka" Santa Montefiore
Historia nastoletniej miłości Rity i Georga. Miłości która została nadszarpnięta wojną. Miłości pełnej bólu i cierpienia.Ile można znieść dla miłości?Jak człowiek zmienia się pod wpływem wojny? I czy istnieje tak naprawdę miłość bezwarunkowa? Na te wszystkie pytania odpowiedzi szukaj w książce. Warto po nią sięgnąć!
Moja ocena książki: 5/5

4."Kiedy zapomnisz" Jennie Shortridge
Hitoria kobiety która z dnia na dzien straciła pamięc, jak zareauje jej rodzina. Co będzie czuł jej przyszły mąż? Historia pełna zagadek, ale i także pełna miłości.Naprawdę warta sięgnięcia po niej.
Moja ocena: 5/5

5."Nie taka dziewczyna" Lena Dunham
Książka jest zbiorem historii od dzieciństwa po nastoletnie aż w końcu po dorosłe życie Leny. Czasami przypomina formę pamiętnika. Książka pełna humoru, wulgaryzmów, intymnych sekretów. Zaskakuje i zmusza do myślenia.
Ocena książki: 4/5

6."W pełni lata" Clarie Cook
 Historia Belli, kobiety która pracuje w salonie kosmetycznym
a także jest całkiem samotna. Mąż zostawił ją dla jej młodszej siostry, jak smutne życie Belli zmieni sie pewnego dnia.O tym dowiesz się w książce.
Moja ocena: 3/5

Co przeczytałam w tym roku cz.1:
(klik)
   
I to już wszystkie pozycje mam nadzieje że zachęciłam Was choćby do zajrzenia do jednej z nich. Na pewno wkrótce pojawi się kolejna część książkowych smaczków. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty